22مین نمایشگاه شیرینی شکلات در نمایشگاه بین المللی تهران

22 مین نمایشگاه بین المللی شیرینی شکلات ایران در تاریخ 16 الی 19 شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه هر ساله با برند های معروف در زمینه شیرینی و شکلات برگزار می شود و همزمان با این نمایشگاه 2 نمایشگاه دیگر نیز متشکل شده از دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها از (نظیر چای و قهوه) و صنایع وابسته آن و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غلات ، آرد و نان به صورت همزمان برگزار می شود.اولین دوره نمایشگاه شیرینی شکلات در سال 1381 با متراژ تقریبی 3000 متر مربع آغاز نمود این در حالیست که امسال برای چندمین سال متوالی با متراژ تقریبی ٣٣٠٠٠ متر مربع به کار خود ادامه می دهد. این نمایشگاه بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه می باشد که به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت اعم از محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار می گردد.محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه شامل انواع شیرینی، شکلات، تافی، آبنبات، محصولات سنتی و مواد اولیه مانند پودر کاکائو روغن، آرد، کره کاکائو و… می باشد.در بخش ماشین آلات هم امکان ارائه انواع ماشین آلات داخلی و خارجی بخش تولید، پخت، بسته بندی و .. خواهد بود.لازم به ذکر است این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات خاورمیانه است که در تهران برگزار می شود.

ما در تمام مراحل در زمینه ساخت غرفه و تجهیز کردن آن در کنار شما هستیم تا بتوانین یک تجربه فوق العاده داشته باشین در صورت نیاز برای مشاوره در زمینه ساخت غرفه اخذ مجوز و جا نمایی آن و یا تجهیز غرفتان با شماره 09121266921 اقای عظیم پور در ارتباط باشید.

سامان سازه تجهیزات غرفه تو

خطا: فرم تماس پیدا نشد.