برای طراحی – ساخت و اجرا غرفه با شماره 09379614904 (عظیم پور) در ارتباط باشین .

در شرکت در نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی اهمیت بسزایی برای شما خواهد داشت . به عنوان یک غرفه دار ، شما یکی از غرفه دارانی هستید که در صدد جذب بازدیدکنندگان عبوری می باشید . جلب توجه افراد عبوری در شرایطی که سایر افراد (رقبا) سعی دارند همان کار شما را انجام دهند بسیار چالش بر انگیز می باشد.

طراحی غرفه چیست ؟؟

طراحی غرفه یعنی چیزی که قرار است ساخته شود ، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت است. در نگاه کلی طراحی غرفه به دو صورت انجام میگیرد:

الف) طراح عمومی : بدین معنی که طراح از طرح های قبلی که اجرا شده است استفاده میکند که به تبع آن، هزینه طراحی پایین تر محاسبه میگردد .

ب) طرحی اختصاصی : در این شیوه از کار پس از جلسات با کارفرما و با توجه به نیازمندیها و المان های مد نظر کارفرما ، طراح اقدام به طراحی میکند و به دفعات قابلیت ویرایش طرح وجود دارد و از آنجاییکه نوع طراحی غرفه بیانگر نوع نگاه آن سازمان است، پیشنهاد میگردد در نوع و انتخاب طراحی وسواس و دقت فراوان لحاظ گردد .

اولین نکته مهم غرفه سازی آن غرفه سازی شاخص می باشد .

ما باید در درجه اول بر اهمیت غرفه سازی شاخص خود تاکید کنیم . اساس مشارکت خوب در نمایشگاه ، طراحی و ساخت غرفه است که به خوبی برجسته باشد . برای رسیدن به این هدف، راه های فراوانی وجود دارد، اما واضح ترین راه این است که ارتفاع استند خود را افزایش دهید ، شما می توانید با اضافه کردن یک طبقه در زیر غرفه نمایشگاهی خود کاری کنید تا آرم (لوگو) شما به وضوح قابل مشاهده باشد. علاوه بر این، انتخاب رنگ درخشان کل استند را برجسته تر نشان می دهد که می تواند به جذب بازدید کنندگان تجارتی کمک کند .

انواع سازه های نمایشگاهی :

معمولا کار ساخت غرفه انواع مختلف دارد و شما با توجه به بودجه و هزینه ای که برای ساخت غرفه انجام می دین می تونین بین خدمات انتخاب کنین و اما مهمترین و پرکارترین سازه های نمایشگاهی شامل تتریس – ماکسیما – اسپیس و کار چوب می باشد .

مراحل پیش از ساخت غرفه :

مرحله قبل از شروع غرفه سازی گرفتن مجوز هستش . برای گرفتن مجوز شرکت کننده باید فرمی تحت عنوان فرم 102 را کامل کند و پلن نهایی سالن همراه با پلاک را دریافت کند . بعد از ان می توان مراحل غرفه سازی را شروع کرد .

ما در تمام مراحل از مشاوره تا تحویل غرفه همراه شما عزیزان خواهیم بود .

برای طراحی – ساخت و اجرا غرفه با شماره 09379614904 (عظیم پور) در ارتباط باشین .

نمونه غرفه سازی توسط شرکت ما

خطا: فرم تماس پیدا نشد.